czwartek, 6 marca 2014

Placki twarogowo-bananowe

Dzisiaj na obiad zaplanowałam frytki i rybkę mirunę w piekarniku. Oczywiście moja córka zjadła 3 frytki, a po wzięciu do buzi ryby zachowywała się jakby zjadła truciznę i natychmiast ja wypluła i musiałam jej nawet wytrzeć język:) To jest dla mnie wielka zagadka dlaczego tyle dzieci tak bardzo nie lubi ryb...jak była mniejsza to jadła łososia a od jakiegoś czasu po prostu nienawidzi ryb!!!
 
Stanęło więc na tym, że musiałam smażyć jej placki twarogowo-bananowe, które bardzo lubi:)
 
Składniki na ok 10 placków:
 
- 1 banan
- pół kostki twarogu
- 2 jajka
- 1,5 łyżki mąki pszennej
 
Twaróg i banana rozgniatamy widelcem, dodajemy jajka, mieszamy, dodajemy mąkę i znowu mieszamy do uzyskania jednolitej masy.
 
Smażymy z obu stron i gotowe:)
 
Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia, ponieważ w tym tygodniu zostałam pozbawiona aparatu i telefonu. Uzupełnię to przy najbliższej okazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz