poniedziałek, 10 marca 2014

"Potomkowie pierwszej czarownicy"

Przyłączyłam się do akcji "Moja książka w Waszych rękach", którą zapoczątkowała autorka książki pt. "Potomkowie pierwszej czarownicy" Zuzanna Gajewska. Książka krąży w czterech egzemplarzach ścieżkami nazwanymi porami roku - książka, która jest u mnie idzie ścieżką wiosenna:)
 
 
 
Szczegóły akcji znajdują się tutaj (Szufladopółka) lub po naciśnięciu na banner po prawej stronie.
 
Po przeczytaniu, książkę prześlę dalej, do wylosowanej przeze mnie osoby, która zgłosi się w komentarzu pod tym postem lub na moim profilu na Facebooku.
 
Zapraszam wszystkich chętnych:)

1 komentarz:

  1. Z powodu braku zgłoszeń na moim blogu książka powędruje do osoby, która zgłosiła się na blogu Autorki, a nie została wylosowana. Aby do akcji mogły przyłączać się osoby nie mające blogów lub takie jak ja, które dopiero co zaczęły pisać bloga została wprowadzona nowa zasada, która polega na pomocy Zuzanny Gajewskiej w znalezieniu kolejnego czytelnika:)

    Szczegóły http://szufladopolka.blogspot.com/2014_03_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń